بحران سوریه، توطئه ازقبل طراحی شده برای خدمت به منافع صهیونیستها است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا از بیروت، دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر روز دوشنبه با "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان دیدار و درخصوص مناسبات دو جانبه و تحولات منطقه گفت و گو کرد.

سعید جلیلی در این دیدار با اشاره به دسیسه جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل برای ایجاد انحراف در روند بیداری اسلامی و دامن زدن به اختلافات قومی و طائفه ای برای مقابله با فرصت های جدید در جهان اسلام بر ضرورت هوشیاری ملت های منطقه تاکید کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی همچنین بر ضرورت همفکری و هم افزایی بیش از پیش کشورهای منطقه و نخبگان جهان اسلام برای بهره برداری موثر از فرصتهای جدید ناشی از رشد بیداری اسلامی در منطقه و تقویت جریان مقاومت برضد رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از دیدار با رییس مجلس لبنان در جمع خبرنگاران، بیداری اسلامی منطقه را یک فرصت بزرگ برای مقاومت خواند و گفت: این روزها بسیاری از متحدان آمریکا و کسانی که در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت بودند، دیگر در مسند حکومت نیستند.

وی ادامه داد: من اولین سفرم به لبنان در زمان جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه بود و فراموش نمی کنم در زمانی که مردم مظلوم فلسطین زیر بمب باران رژیم صهیونیستی بودند، برخی از دولت ها حتی مانع از آن می شدند که آب به مردم غزه برسد.

جلیلی گفت: دشمنان بیداری اسلامی را یک خطر بزرگ برای خود می دانند؛ از این رو طبیعی است که دست به توطئه زده و سعی کنند تا جهان اسلام را دو باره به خود مشغول کنند و جنگ های تاریخی مذهبی که شیوه قدیمی استعمارگران است، را دو باره زنده کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مردم منطقه ما به خوبی می دانند که آمریکا هیچ گاه طرفدار دموکراسی نبوده است ، لذا مردم نمی توانند بپذیرند، کسانی که هیچ سابقه دموکراسی در پرونده شان ندارند، برای دموکراسی دل بسوزانند.

وی افزود: آمریکا بزرگترین متضرر از دموکراسی است، چرا که هر جا که مردم حق انتخاب داشته باشند، به افراد ضد آمریکایی و اسرائیلی رای خواهند داد و ما امیدواریم که با هوشیاری و الهام از مقاومتی که از لبنان شروع شد، این انتخاب های صحیح ادامه پیدا کند.

جلیلی، حسنی مبارک را مانع اساسی در مسیر مقاومت در مصر دانست و گفت: امروز مردم مصر حمایت از مقاومت را انتخاب کردند و جهان به خوبی این امر را در شعارهای آنها شاهد بوده است.

جلیلی با اشاره به اینکه حلقه های مقاومت در منطقه باید روز به روز قوی تر شوند، گفت: در سایه تقویت مقاومت امروز صلح و آرامش در منطقه حاکم است و رژیم صهیونیستی که توهم "نیل تا فرات" را در سر می پرواند، مجبور شده به دور خود حصار بکشد.

برون مرزي**1423**





:: برچسب‌ها: سگ , کریسمس , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: